pondělí 15. července 2013

Flexitone BB cream Dr. Brandt recenze

Myslím, že už jsem tento BB cream vyzkoušela dostatečně, ak abych Vám mohla podat přesnou recenzi a svůj názor.


Sephora mi poslala k testování tento BB cream značky Dr. Brandt. Moc mě to potěšilo, ale řekla jsem si, že si nebudu dělat velké naděje. Nebyla jsem úplně důvěřivá k tomu, že je jeden odstín pro všechny barvy pleti a BB cream by se měl sám přizpůsobit. Teď už ale vím, že moje obavy byly zbytečné. Tohle BB je nejlepší jaké jsem kdy vyzkoušela a dovolím si i tvrdit, že nejlepší produkt na pleť, jaký jsem kdy měla! Docela mě udivilo, že jsem na něj zatím neviděla jedinou recenzi, je to úžasný produkt!


Co by to mělo umět? 
> Má poskytovat dokonalé krytí.
> Rozjasňující účinek, působí proti stárnutí pleti - vyhlazuje vrásky a nerovnoměrný tón pleti.
> Poskytuje hydrataci tím, že zvlhčuje horní vrstvy pokožky.
> SPF 30. Samozřejmě chrání proti UVA/UVB záření.

Co to doopravdy umí?
> Má skvělé krytí, dala bych mu tak střední +. Zároveň ale nevytváří efekt masky a stále působí přirozeně.
> Lehce pleť rozjasní a dodá jí přirozený, zdravý lesk.
> Vydrží dlouho a přežije i větší zátěž (otestováno jízdou na kole!).
> Krásně se přizpůsobí barvě pleti, dobře se roztírá.
> Pleť opravdu hydratuje a nezvýrazňuje suchá místa.



BB cream před použitím musíte pořádně protřepat, aby se spojily všechny jeho části. Když jsem si poprvé zkusila jeho odstín na ruce, okamžitě jsem si řekla, že něco takového mi přece nemůže nikdy sedět. Má takovou myší šedou nepěknou barvu.

Jako zázrakem se ale krásně přizpůsobí pleti. Když ho roztíráte má v sobě takové "částečky" které Vám udělají na tváři oranžové šmouhy. Hodně jsem se toho lekla, když jsem si ho poprvé nanesla, ale stačí rozetřít a tyhle šmouhy zmizí a krásně se přizpůsobí vaší barvě pleti.


Jediné, za co má u mě malé mínus je nepříjemná vůně, která mi připomíná takové ty staré, levné, hutné makeupy které nosily naše babičky. Naštěstí ale na obličeji cítit není a proto není problém jej nosit.

Za 30 gramů zaplatíte 990 korun a koupíte jej v Sephoře. Přiznejme si, že je to za BB docela dost peněz, ale je to vážně úžasný produkt a raději do něj investuji tu tisícovku, než si koupit 4 BB creamy z drogerie, které vyhodím do koše.



Tohle "BíBí" mě prostě nadchlo! Jsem si jistá, že až mi tenhle poklad dojde, koupím si druhé balení!



Žádné komentáře:

Okomentovat